Stolt medverkan i Äntligen hemma del 13. Karin Mannerstål gör molnformad griffeltavla med våra färger.

 

Leveransvillkor

När du handlar på pomali.se ingår alltid moms och fri frakt i det angivna priset. Vi levererar alla produkter och tillbehör kostnadsfritt inom Sverige, i samarbete med Posten & Schenker. Vi använder normalt det billigaste alternativet.

              Schenker AG

Leveranstiden är normalt ca 2–7 arbetsdagar, beroende på om produkten finns på vårt lager eller om den beställs på begäran direkt från leverantörens lager. Vi gör alltid allt vad vi kan för att hålla den uppskattade leveranstiden, för att du ska få hem dina produkter så snabbt som möjligt. Ibland kan det dock ta lite längre tid än beräknat, om vi till exempel får vänta på leverans från leverantören. Men vi levererar din beställning så fort vi bara kan. Tänk på att du som kund alltid ska kunna visa legitimation vid utlämningen/leveransen av produkterna.

Leveransstatus

När vi har tagit emot din order får du en orderbekräftelse av oss via e-post. Du får även ett e-postmeddelande med ett kolli eller brev id som du kan använda för att spåra leveransen. Här kan du normalt följa leveransen från det att produkten/produkterna lämnar vårt lager till dess att de levereras hem till dig.

Leveransförsening

Om en leveransförsening skulle uppstå meddelar vi dig detta med ett e-postmeddelande. Du som kund har alltid rätt att häva köpet vid leveransförseningar. Vi uppmanar Kunden att häva köpet skriftligen antingen via e-post eller brev, då både Kunden och Pomali på så vis tillhandahåller dokumentation. Vi kommer att göra allt som står i vår makt för att fullfölja din beställning. Det kan finnas tillfällen som gör det omöjligt att fullfölja beställningen, till exempel om vår leverantör inte kan fullfölja sitt åtagande till oss.

Transportskador

Om en transportskada skulle uppstå ber vi dig att göra en anmälan om skadan till vår kundtjänst via e-post: info@pomali.se. Vi följer konsumentverkets riktlinjer och anmälan ska göras inom skälig tid efter det att köparen märkt eller borde ha märkt felet. Det är därför viktigt att du avemballerar och inspekterar dina produkter noggrant. För företag gäller att anmälan om transportskador ska ha inkommit inom sju dagar.

För att ärendet ska kunna handläggas på snabbast möjliga sätt ber vi dig att behålla produktens emballage så att detta kan besiktigas. Beroende på skadans omfattning företas omleverans, avhjälpande eller prisavdrag.

Leveranssätt

Fri frakt

Alla produkter levereras med hjälp av Posten & Schenker direkt i din brevåda eller till ditt närmaste Postombud / Serviceställe beroende på storlek och vikt. När paketet anlänt till ombudet skickas ett SMS ut om att ditt paket finns klart för upphämtning. Har du inte angivit ett mobilnummer får du istället en brevavi som inkluderar referensnummer samt anvisning om var paketet finns att hämta.

 

En webbshop från OpenCart
PoMaLi © 2017